15.06.2013 21:16

NVP Klatovy - V1 CAC, NV, CAC ČMKU, BOB

 

Fotky zde

Dnes jsme se zůčastinili národní výstavy psů v Klatovech. Chtěla jsem si ověřit, zda to nebyla naposled v Litoměřicích, kde získal Bolík Res CACIB jen náhoda. Počasí bylo příšerný, strašný pařák. Jsem myslela, že Bolínek vypustí duši. Po delší době jsem se rozhodla nechat kamarádku Nikču, která Bolíka vystavuje, odpočívat a Boltíka si vystavit sama, holky mi dodaly odvahu, že to zvládnu, že ho vystavuji hezky. Po první přehlídce v pohybu jsme si šli na chvilku oddychnout neš přišlo na řadu jednotlivé posouzení. Když jsme dorazili na posouzení pan rozhodčí řekl, když jsem Bolta postavila do postoje, že je nádherný pes, že v kruhu, když běhali, si říkal, že ten pes nemá proti ostatním šanci a teď tu stojí krásný pes. Dostala jsem vynadáno, že ho neumím vůbec předvést v pohybu, že to je škoda, že se to musím naučit a další dlouhé kázaní :-D..... Nikča už to tušila a byla nachystaná, mě v kruhu ihned nahradit :-D Hold Bolík se mnou v kruhu spíše cvála než hezky běhá :-D Nikča  s Boltíkem si nakonec vyběhali ve své třídě CAC, posléze Národního vítěze a nakonec BOB.... senzační den.. Musím začít trénovat, abych se taky naučila Boltíka tak hezky vystavovat.

 

 

Boltík z Kladenských Zahrad - třída otevřená- V1 CAC, Národní vítěz, CAC ČMKU, BOB

Fotky ve fotoalbu na facebooku na odkazu níže

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3178069948607.1073741826.1771381535&type=1&l=92db6c2f83

—————

Zpět